15 % SLEVA na jídelníček STANDARD i EXCLUSIVE! Sleva je platná do půlnoci 27.9., v objednávce zadejte tajemný kód: PODZIM15

Otázky a odpovědi

Zde najdete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy, které máte ještě před tím, než si objednáte jídelníček.

Je jídelníček vhodný pro těhotné a kojící ženy?

Ano. Nejedná se o žádnou dietu, své klienty učíme zdravému životnímu stylu. Jídelníček obsahuje správný podíl všech živin ve správném množství, což prospěje jak mamince, tak i miminku. Jídelníček těhotným i kojícím maminkám samozřejmě přizpůsobíme. 

Musím si kupovat nějaké speciální potraviny?

Vůbec ne. Potraviny z jídelníčku jsou běžně dostupné v každém supermarketu. Nepotřebujete si kupovat ani žádnou suplementaci ani naše potraviny pokud nechcete. Cenovou kategorii potravin si ve finále stanovíte sami.

Jak dlouho můžu jíst podle jídelníčku?

Díky souborům, které k jídelníčku obdržíte se podle něj můžete stravovat doživotně. Jídelníček (STANDARD i EXCLUSIVE) zahrnuje zároveň i rozšíření (do 6 ti měsíců od zahájení naší spolupráce obdržíte nový propočítaný jídelníček na Vaší současnou váhu a pohybovou aktivitu).
K dispozici od nás budete mít v aplikaci neomezené množství receptů, které neustále přibývají. Nemusíte se tak bát, že byste nevěděli, co vařit.
V případě, že jste našim klientem již delší dobu a rozšíření Váš balíček ještě nezahrnoval můžete si ho dokoupit. Za pochodu spolupráce společně upravujeme Vaše gramáže a průběžně Vás zásobujeme novými tipy a recepty.

Děláte i vegetariánské, bezlaktózové, bezlepkové a veganské jídelníčky?

Vegetariánské, bezlepkové a bezlaktózové ano. Čistě veganské bohužel ne. Zastávám názor, že by jídelníček krom rostlinné stravy měl zahrnovat i živočišnou stravu, samozřejmě v rozumné míře. Sama zařazuji jen maso z malých farmářských chovů, jsem proti velkochovům a špatnému zacházení se zvířaty.

Je možné sestavit jídelníček bez nějakých konkrétních potravin?

Ano. Jídelníček sestavíme na základě vstupního dotazníku, ve kterém nám vypíšete jaké potraviny preferujete a které příliš v lásce nemáte.

Od kolika let si mužů objednat jídelníček?

Od 15 ti let. V případě, že je klientovi méně, tak je nezbytná konzultace s rodiči. Jídelníček bude samozřejmě věku uzpůsoben. Máme v týmu i 12 ti leté, které se učí zdravému stravování.

Kdy mi jídelníček dorazí?

Jídelníček máme obvykle vyhotovený do 14 ti -15 ti dnů o de dne, kdy se nám platba připsala na účet. Můžete však zvolit expresní zpracování do 3 dnů.

Je možné jídelníček obdržet dříve než za 14 dní?

Ano. Za poplatek 389 Kč jídelníček zpracujeme do 3 dnů - po obdržení potvrzení o provedené platbě. Platí pro oba tipy jídelníčku – STANDARD I EXCLUSIVE.

Je možnost jídelníček odeslat do zahraničí?

Ano. Naše tištěné jídelníčky EXCLUSIVE už putovaly do Belgie, Anglie, Maďarska, Polska, Itálie, Španělska, Švýcarska, Rakouska, Holandska, Dubaje, dokonce i do Irska, Norska, Austrálie, na Nový Zéland a na Mallorcu (k českým klientům žijícím v zahraničí). Nic není problém. Bohužel je však nutné počítat s vyšší částkou za poštovné. Vždy se však snažíme klientovi najít tu nejlevnější přepravu.

Jaký je rozdíl mezi balíčkem STANDARD a EXCLUSIVE?

Balíček Standard obdržíte pouze v elektronické podobě. Balíček EXCLUSIVE je v praktickém tištěném provedení, zdarma k němu obdržíte i potraviny z naší dílny na ochutnání, příslušenství a nově i Zápisníček pro monitorování Vašeho zdravého stylu života.

Pokud chceme jídelníček zakoupit spolu s přítelem/přítelkyní budeme muset vyvářet odlišná jídla?

Ne. V případě, že se rozhodnete zakoupit jídelníček v páru, tak tomu oba jídelníčky přizpůsobíme. Nezapomeňte se nám o tom v dotazníku zmínit.

Můžu si zakoupit pouze tréninkový plán bez jídelníčku?

Ano! Máme nově v nabídce tréninkový plán pro kulatý zadeček ( BOOTY PLAN) více informací u nás na e-shopu: www.sixfitness-shop.cz

Odesíláte jídelníčky i na dobírku?

Ne. Jídelníčky zpracováváme a vyhotovujeme až po obdržení platby na účet.

Jak mohu jídelníček zaplatit pokud nemám bankovní účet?

Hotovost můžete vložit přímo do banky, bankomatu, nebo platit třeba složenkou na poště.

Kde se dozvím ceny? A je cena jednorázová?

Všechny ceny máme uvedené pod rubrikou
Jsem nový klient a Rozšíření balíčku. Cena spolupráce je jednorázová, nic dalšího dokupovat nemusíte.

Je možné, že po obdržení a dodržování jídelníčku neuvidím změny hned?

To samozřejmě možné je, proto všechny naše klienty prosíme o maximální trpělivost, rozhodně by se neměli srovnávat s ostatními, protože každý jsme originál - každý máme odlišné genetické předpoklady, stavbu těla, jinou "dietní" minulost a jiné podmínky za kterých hubneme. Každý z nás snáší změny ve stravě odlišným způsobem, takže nemůžeme čekat zázraky po pár dnech držení jídelníčku. Tělo potřebuje čas, aby se adaptovalo na změnu stravování. Klientům doporučujeme prostudovat nejprve všechny materiály, které obdrželi a na samotný jídelníček, ale i nový režim najíždět pozvolna. 
Nejedná se o žádnou dietu, ale o zdravý a vyvážený způsob stravování, který je na rozdíl od diet trvale udržitelný.

Kdy po objednání balíčku obdržím přístup do aplikace?

Svůj unikátní přístup do aplikace získáte spolu s jídelníčkem.

Je možné objednat jen jídelníček bez balíčku?

Nefungujeme jako klasické poradenství. Náš jídelníček není jen na jednu A4 ve wordovém souboru (jako je u jiných poradců běžně zvykem). Spolupráce s námi zahrnuje především pořádnou dávku informací, motivace, pravidelné zasílání nových receptů v rámci naší aplikace. Za pochodu jídelníček s klientem upravujeme, propočítáváme nové gramáže a jsme mu oporou. Stravovací plány jsou sestaveny tak, abyste pomocí souborů, které k nim obdržíte byli schopni další stravovací plány sestavovat sami - již bez naší pomoci. Můžete se tedy podle balíčku stravovat doživotně. Samotný jídelníček tedy objednat nelze, jídelníček na jeden list A4 nemá smysl.

Sestavujete jídelníčky jen vy?

Ano jídelníčky mám na starost jen já (Kristýna Sixtová) a přístup do e-mailu také jen já. Jsou dny, kdy by se asistent opravdu hodil, ale k údajům klientů si nikoho pouštět nechci, dokonce ani svého partnera (ten má na starost náš e-shop). Klientky mi posílají citlivé zprávy, fotografie ve spodním prádle a já jejich soukromí maximálně ctím a respektuji.

Aktuality

  • 04. 09. 2021
    4.10. proběhne 33. kolo losování proměn od našich klientů a rozdávání dárečků! V sekci RECENZE přibyly nové proměny!
  • 05. 06. 2021
    Pro klienty v současné době tvoříme něco nového! Vše odtajníme na podzim/v zimě 2021!
  • 07. 05. 2021
    V naší dílně jsme vytvořily zase nějaké novinky! www.sixfitness-shop.cz