Otázky a odpovědi

Zde najdete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy, které máte ještě před tím, než si objednáte jídelníček.

Je jídelníček vhodný pro těhotné a kojící ženy?

Ano. Nejedná se o žádnou dietu, své klienty učíme zdravému životnímu stylu. Jídelníček obsahuje správný podíl všech živin ve správném množství, což prospěje jak mamince, tak i miminku. Jídelníček těhotným i kojícím maminkám samozřejmě přizpůsobíme. 

Musím si kupovat nějaké speciální potraviny?

Vůbec ne. Potraviny z jídelníčku jsou běžně dostupné v každém supermarketu. Nepotřebujete si kupovat ani žádnou suplementaci (pokud budete mít zájem, tak Vám bude pouze doporučena).

Jak dlouho můžu jíst podle jídelníčku?

Díky souborům, které k jídelníčku obdržíte se podle něj můžete stravovat doživotně. V případě, že Vás jídla a tipy z jídelníčku omrzí můžete si zakoupit takzvané rozšíření, které zahrnuje doživotní spolupráci - pravidelně budete dostávat aktualizace našich balíčků a nové recepty. V současné době obsahuje rozšíření přes 130 receptů o proti prvnímu vydání. 

Děláte i vegetariánské, bezlaktózové, bezlepkové a veganské jídelníčky?

Vegetariánské, bezlepkové a bezlaktózové ano. Čistě veganské bohužel ne. Zastávám názor, že by jídelníček krom rostlinné stravy měl zahrnovat i živočišnou stravu.

Je možné sestavit jídelníček bez nějakých konkrétních potravin?

Ano. Jídelníček sestavíme na základě vstupního dotazníku, ve kterém nám vypíšete jaké potraviny preferujete a které příliš v lásce nemáte.

Od kolika let si mužů objednat jídelníček?

Od 15ti let. V případě, že je klientovi méně, tak je nezbytná konzultace s rodiči. Jídelníček bude samozřejmě věku uzpůsoben. Máme v týmu i 12ti leté, které se učí zdravému stravování.

Kdy mi jídelníček dorazí?

Jídelníček máme obvykle vyhotovený do 14ti -15ti dnů o de dne, kdy se nám platba připsala na účet. Můžete však zvolit expresní zpracování do 3 dnů.

Je možné jídelníček obdržet dříve než za 14 dní?

Ano. Za poplatek 389 Kč jídelníček zpracujeme do 3 dnů - po obdržení potvrzení o provedené platbě. Platí pro oba tipy jídelníčku – STANDARD I EXCLUSIVE.

Je možnost jídelníček odeslat do zahraničí?

Ano. Naše tištěné jídelníčky EXCLUSIVE už putovaly do Belgie, Anglie, Maďarska, Švýcarska, Rakouska, Holandska, Dubaje, dokonce i do Irska, Norska, Austrálie, na Nový Zéland a na Mallorcu (k českým klientům žijícím v zahraničí).
Bohužel je však nutné počítat s vyšší částkou za poštovné.
Pokud budete platbu hradit ze zahraničního účtu, tak si účtujeme poplatek 200 Kč (poplatek se nám z účtu automaticky za převod strhává).

Pokud chceme jídelníček zakoupit spolu s přítelem/přítelkyní budeme muset vyvářet odlišná jídla?

Ne. V případě, že se rozhodnete zakoupit jídelníček v páru, tak tomu oba jídelníčky přizpůsobíme. Nezapomeňte se nám o tom v dotazníku zmínit :).

Můžu si zakoupit pouze tréninkový plán bez jídelníčku?

Tato možnost bohužel zatím možná není.

Odesíláte jídelníčky i na dobírku?

Ne. Jídelníčky zpracováváme a vyhotovujeme až po obdržení platby na účet.

Jak mohu jídelníček zaplatit pokud nemám bankovní účet?

Hotovost můžete vložit přímo do banky, bankomatu, nebo platit třeba složenkou na poště.

Kde se dozvím ceny?

Všechny ceny máme uvedené pod rubrikou
Jsem nový klient a Rozšíření balíčku.

Je možné, že po obdržení a dodržování jídelníčku neuvidím změny hned?

To samozřejmě možné je, proto všechny naše klienty prosíme o maximální trpělivost, rozhodně by se neměli srovnávat s ostatními, protože každý jsme originál - každý máme odlišné genetické předpoklady, stavbu těla, jinou "dietní" minulost a jiné podmínky za kterých hubneme. Každý z nás snáší změny ve stravě odlišným způsobem, takže nemůžeme čekat zázraky po pár dnech držení jídelníčku. Tělo potřebuje čas, aby se adaptovalo na změnu stravování. Klientům doporučujeme prostudovat nejprve všechny materiály, které obdrželi a na samotný jídelníček najíždět pozvolna. 
Nejedná se o žádnou dietu, ale o zdravý a vyvážený způsob stravování, který je na rozdíl od diet trvale udržitelný :).

Aktuality

  • 16. 10. 2019
    Nové klienty pro spolupráci nabíráme od 1.11. 2019! :)
  • 24. 09. 2019
    24.9. proběhla menší aktualizace ROZŠÍŘENÍ! Klienti s rozšířením vše obdrželi :).
  • 28. 08. 2019
    1.11. .2019 proběhne opět losování proměn od našich klientů a rozdávání dárečků!