Otázky a odpovědi

Zde najdete odpovědi na Vaše nejčastější dotazy, které máte ještě před tím, než si objednáte jídelníček.

Je jídelníček vhodný pro těhotné a kojící ženy?

Ano. Naše jídelníčky neobsahují žádná tučná ani kořeněná jídla. Ba naopak - jídelníček obsahuje správný podíl všech živin ve správném množství, což prospěje jak mamince, tak i miminku.

Musím si kupovat nějaké speciální potraviny?

Vůbec ne. Potraviny z jídelníčku jsou běžně dostupné v každém supermarketu. Nepotřebujete si kupovat ani žádnou suplementaci (pokud budete mít zájem, tak Vám bude pouze doporučena).

Jak dlouho můžu jíst podle jídelníčku?

Díky souborům, které k jídelníčku obdržíte se podle něj můžete stravovat doživotně. V případě, že Vás jídla a tipy z jídelníčku omrzí můžete si zakoupit takzvané rozšíření, které obsahuje navíc přes 120 receptů o proti prvnímu vydání.

Děláte i vegetariánské, bezlaktózové, bezlepkové a veganské jídelníčky?

Vegetariánské, bezlepkové a bezlaktózové ano. Čistě veganské bohužel zatím ne.

Je možné sestavit jídelníček bez nějakých konkrétních potravin?

Ano. Jídelníček sestavíme na základě vstupního dotazníku, ve kterém nám vypíšete jaké potraviny preferujete a které příliš v lásce nemáte.

Od kolika let si mužů objednat jídelníček?

Od 15ti let. V případě, že je klientovi méně, tak je nezbytná konzultace s rodiči. Jídelníček bude samozřejmě věku uzpůsoben.

Kdy mi jídelníček dorazí?

Jídelníček máme obvykle vyhotovený do 14ti dnů o de dne, kdy se nám platba připsala na účet. Můžete však zvolit expresní zpracování do 3 dnů.

Je možné jídelníček obdržet dříve než za 14 dní?

Ano. Za poplatek 389 Kč jídelníček zpracujeme do 3 dnů - po obdržení potvrzení o provedené platbě. Platí pro oba tipy jídelníčku – STANDARD I EXLUSIVE.

Je možnost jídelníček odeslat do zahraničí?

Ano. Naše jídelníčky už putovaly do Anglie, Maďarska, Švýcarska, Rakouska, Holandska, Dubaje i Austrálie (k českým klientům žijícím v zahraničí.
Pokud budete platbu hradit ze zahraničního účtu, tak si účtujeme poplatek 200 Kč (poplatek se nám z účtu automaticky za převod strhává).

Pokud chceme jídelníček zakoupit spolu s přítelem/přítelkyní budeme muset vyvářet odlišná jídla?

Ne. V případě, že se rozhodnete zakoupit jídelníček v páru, tak tomu oba jídelníčky přizpůsobím. 

Můžu si zakoupit pouze tréninkový plán bez jídelníčku?

Tato možnost bohužel zatím možná není.

Odesíláte jídelníčky i na dobírku?

Ne. Jídelníčky zpracováváme a vyhotovujeme až po obdržení platby na účet.

Jak mohu jídelníček zaplatit pokud nemám bankovní účet?

Hotovost můžete vložit přímo do banky, nebo platit složenkou na poště.

Kde se dozvím ceny?

Všechny ceny máme uvedené pod rubrikou
Jsem nový klient a Rozšíření balíčku.

Je možné, že po obdržení a dodržování jídelníčku neuvidím změny hned?

To samozřejmě možné je, proto všechny naše klienty prosíme o maximální trpělivost, rozhodně by se neměli srovnávat s ostatními, protože každý jsme originál - každý máme odlišné genetické předpoklady, stavbu těla, jinou "dietní" minulost a jiné podmínky za kterých hubneme. Každý z nás snáší změny ve stravě odlišným způsobem, takže nemůžeme čekat zázraky po pár dnech držení jídelníčku. Tělo potřebuje čas, aby se adaptovalo na změnu stravování. Klientům doporučujeme prostudovat nejprve všechny materiály, které obdrželi a na samotný jídelníček najíždět pozvolna.

Aktuality

  • 02. 08. 2019
    1.9. proběhne opět losování proměn od našich klientů a rozdávání dárečků!
  • 02. 08. 2019
    Spustili jsme do prodeje nový produkt! Na dalším novém produktu se v současné době usilovně pracuje!
  • 01. 07. 2019
    1.4. 2019 proběhla kompletní aktualizace našich balíčků!